Borba za svakog turista ove će godine biti teža nego ikad

Borba za svakog turista ove će godine biti teža nego ikad
Photo Credit: Canva

Hrvatske turističke agencije ponovo se suočavaju s još jednom teškom turističkom godinom. Tako je jučer za Hinu Boris Žgomba, predsjednik Udruge putničkih agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), kazao da se hrvatski turizam u 2022. nada boljim rezultatima nego lani, ali čeka ga borba za svakog gosta zbog najava povratka drugih mediteranskih zemalja s mogućim nižim cijenama od hrvatskih, piše Novi list.

“Iza nas su jako loša 2020. i iznenađujuće dobra 2021. godina u odnosu na ono što se očekivalo. Ova godina je neizvjesna dijelom zbog širenja virusa u prvim danima godine, a dijelom zbog očekivanog povratka naših bližih konkurenata na tržište, kaže Žgomba. Naime, kazao je da se osim Hrvatske i većina drugih destinacija i zemalja priprema za bolje rezultate, pa i vraćanje prometa na razinu približnu 2019. godini, a prema najavama očekuje se i jačanje avioprometa. Za Hrvatsku to znači da si ne može dopustiti visoke skokove cijena kakve je imala u 2021., što je bilo opravdano zbog velike potražnje.

Ali i činjenice da je Hrvatska prošle dvije pandemijske godine uživala određenu povlaštenu poziciju kad je riječ o epidemiološkim uvjetima, a iskoristila je i položaj autodestinacije. No, iz te se pozicije po svemu sudeći izlazi jer se očekuje da će i druge zemlje biti u boljoj epidemiološkoj situaciji nego što su bile lani. A to znači da će borba za svakog gosta biti teža nego ikad.

Cijeli članak pročitajte OVDJE.

Podijeli objavu sa prijateljima:

Facebook

IZ KATEGORIJE:

PRATITE NAS

najnovije objave:

Radio EUROSTAR

Umag - Buje - Novigrad

Umag, Hrvatska
[wpdts-date], [wpdts-time]
Previous slide
Next slide