Na Danima komunikacija u Rovinju, u sklopu festivala koji okuplja najbolje iz svijeta oglašavanja i komunikacija, dodijeljene su nagrade IdejaX 2025. Ove godine pristiglo je više od 200 prijava, a nagrađeni su najkreativniji projekti hrvatske oglašivačke scene.
Agencija godine, Grand Prix i najbolji oglašivač
Agencijom godine proglašen je Imago Ogilvy, dok je Grand Prix otišao agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Najboljim oglašivačem proglašena je Podravka. U vrh najboljih agencija plasirali su se još i Studio Sonda, BBDO Zagreb te Superstudio.
Nagrađeni projekti u različitim kategorijama
U kategoriji Best on Market, koja obuhvaća 15 poslovnih područja, zlatne nagrade su osvojili projekti poput:
U Best in Channel kategoriji, koja nagrađuje ideje po kanalima komunikacije, zlatne su dobili:
Novi brendovi i rebrending
U kategoriji Best Branding & Rebranding, zlatne nagrade osvojili su projekti:
Pozitivne promjene u fokusu
U posebnoj kategoriji Best of Positive Change, koja ističe društvenu i ekološku vrijednost kampanja, zlatom su nagrađeni:
Festival koji okuplja cijelu industriju
Dani komunikacija održavaju se svake godine u Rovinju, a okupljaju brojne agencije, oglašivače, stručnjake i medije iz cijele Hrvatske. Više informacija o festivalu možete pronaći na službenoj stranici www.danikomunikacija.com.1