Istra

Svjetski marketinški vizionar zatvorio Dane komunikacija u Rovinju

Objavljeno: 18.05.2025.

Fernando Machado i drugi govornici inspirirali publiku u završnici festivala

Završni dan Dana komunikacija 2025. u Rovinju donio je vrhunac festivala koji je i ove godine spojio kreativnost, tehnologiju i relevantne ideje. Na glavnu pozornicu stigao je Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih svjetskih CMO-a, koji je kroz inspirativno predavanje pokazao kako dobre ideje mogu mijenjati ne samo brendove, nego i društvo.

Machado, poznat po radu za Burger King i Dove, naglasio je važnost jednostavne i jasne komunikacije, poručivši publici da budu kratki i precizni kako bi ih ljudi razumjeli. Njegov nastup bio je dio programa pod nazivom powered by A1.

Povratak Davida Shinga i snaga kreativnosti

Program je dodatno obogatio povratak Davida Shinga, digitalnog filozofa čiji je nastup ponovno oduševio publiku. Njegova tema bila je kako tehnologija – osobito umjetna inteligencija – može povezivati ljude umjesto da ih udaljava.

Na panelu On the Role of Creativity Today sudjelovali su Jelena Fiškuš (Studio Sonda), Danijel Pek, Vanja Žanko, Juraj Zigman i Marko Dabrović, složivši se da je kreativnost danas ključna – ne kao dodatak, već kao temelj za stvaranje novih vrijednosti.

Paneli o AI-u, financijama i urbanizmu

Završni dan obilježili su i paneli s aktualnim temama: Will AI Actually Pay Off?, Can Money Talk Be Sexy? i Zagreb, I Love You. What’s Next?, na kojima su stručnjaci raspravljali o ulozi umjetne inteligencije, financijskoj pismenosti i urbanom identitetu glavnog grada.

Nastupila je i Mirella Crespi, koja je pokazala kako se analitika i kreativnost mogu uspješno spojiti bez gubitka autentičnosti kampanja.

Dani komunikacija ponovno su potvrdili svoju ulogu kao središnje mjesto za razmjenu ideja, dijalog i inspiraciju u svijetu oglašavanja, medija i kreativnih industrija.

Fotografije vezane uz objavu