Ostalo

Veliki uspjeh za domaće agencije na Danima komunikacija u Rovinju

Objavljeno: 18.05.2025.

Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb osvojili Grand Prix nagradu Effie

Na ovogodišnjim Danima komunikacija, koji su održani u Rovinju, dodijeljene su nagrade Effie Awards Croatia, koje prepoznaju i nagrađuju najučinkovitije marketinške projekte u zemlji. Među dobitnicima posebno se istaknula Zagrebačka pivovara, koja je s agencijom BBDO Zagreb i partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom osvojila glavnu nagradu – Effie Grand Prix – za projekt Budi hrabar, budi zdrav.

Zlatne nagrade

Uz Grand Prix, zlatne nagrade otišle su još trima kampanjama:

  • Podravka i agencija Bruketa&Žinić&Grey s projektom Sve ima bolji okus s Vegetom
  • Konzum plus i ZOO agencija za projekt Mali veliki talenti 2
  • A1 i BBDO Zagreb za projekt Mreža najvažnijih influencera

Srebrni i brončani Effie

Srebrne nagrade osvojili su projekti u kojima su sudjelovale agencije poput ZOO, Bruketa&Žinić&Grey, PINK MOON i McCann Zagreb, s klijentima Podravka, TISAK plus i drugima. U kategorijama Hrana, Maloprodaja i Pića, prepoznata je učinkovitost njihovih komunikacijskih strategija.

Brončane statue dodijeljene su i za projekte dugoročne učinkovitosti te one koji potiču pozitivne društvene promjene. Među nagrađenima su bili LAQO by Croatia osiguranje, Mastercard, Marodi i drugi, uz podršku agencija poput Bruketa&Žinić&Grey i Val grupa komunikacije.

Stručni žiri i svečana atmosfera

Ocjenu projekata donio je žiri sastavljen od 30 stručnjaka i stručnjakinja, predvođen Kristinom Hustić iz PIK Vrbovca. Hustić je istaknula kako su prijavljene kampanje pokazale visoku razinu kreativnosti i jasno povezivanje s poslovnim rezultatima.

U prijateljskoj i optimističnoj atmosferi, Dani komunikacija još jednom su okupili stručnjake iz svijeta oglašavanja, medija i odnosa s javnošću, slaveći najbolje ideje hrvatske komunikacijske industrije.

Fotografije vezane uz objavu