Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda

Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda
Photo Credit: Plava Laguna

Nakon rebrendinga, koji je proveden 2018. godine, Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda. Tako će se od 1. siječnja 2022. godine repozicionirati dosadašnji objekti Sol i Melia iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. To znači da će od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu službeno poslovati isključivo pod brendom i nazivom Plava Laguna, prenosi Prviredni.hr.

“Za nas je vrlo važna činjenica da 2022. godine planiramo repozicioniranje dosadašnjih objekata Sol i Melia iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. Tako će svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu službeno poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna kako bismo što više ojačali svoj brend”, poručuju iz hotelske kuće.

Novi brend Plava Laguna uvela je u poslovanje 2018. godine kao dovršetak pripajanja umaškog Istraturista porečkoj Plavoj Laguni. Ovim spajanjem nastala je jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj koja upravlja s četiri resorta (Park, Plava, Zelena i Stella Maris) te devet kampova koji na tržištu posluju pod brendom Istracamping by Plava Laguna, u ukupnom kapacitetu višem od 16.000 smještajnih jedinica i dnevno može ugostiti više od 43.000 gostiju.

Hotelska kuća će tako u novu godinu zakoračiti s jedinstvenim portfeljem što će omogućiti snažnu standardizaciju procesa i aktivnosti, ali, ističu, i kreiranje novih proizvoda i usluga uz najviše standarde po kojima posluje Plava Laguna.

Podijeli objavu sa prijateljima:

Facebook

IZ KATEGORIJE:

PRATITE NAS

najnovije objave:

Radio EUROSTAR

Umag - Buje - Novigrad

Umag, Hrvatska
[wpdts-date], [wpdts-time]
Previous slide
Next slide