Predstavljeni rezultati Sondina edukativnog programa o brendiranju lokalnog proizvoda

Svrha programa u organizaciji Sonde jest kroz konkretan projektni zadatak podučiti mlade u zajednici o tome na koji način mogu samostalno pristupiti brendiranju i pozicioniranju svojih lokalnih OPG-ova, obrta i tvrtki čime seželjelo pozitivno utjecati na osnaživanje lokalnih postojećih i budućih brendova koje ti mladi stvaraju ili nasljeđuju te ih podučiti kako da zadrže identitete svojeg kraja, a opet budu tržišno relevantni. 

U posljednjem kvartalu ove godine, u prostorima Sonda Kreativnog centra u Vižinadi održan je program edukativnih radionica koje su se provodile tijekom dva mjeseca s ciljem da mladimapruže priliku da na realnom primjeru uče o važnosti i načinima razvoja brendova, kako bi im se u konačnici omogućilo stjecanje znanja o produkciji kreativnih rješenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju, a koja im mogu pomoći pri plasmanu vlastitih proizvoda i usluga na tržište.Za sudjelovanje u programu nije bilo potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad. Program je podrazumijevao sedam faza tijekom kojih se prolazilo kroz kreativne i praktične procese – od istraživanja i postavljanja koncepta do osmišljavanja dizajna i strateškog pozicioniranja na društvenim mrežama te promocije. Za praktični rad je ciljano izabran stvarni lokalni proizvod kako bi sudionici – Nikolina Ritossa, Ivan Bottezar, Kristina Ferenac, Lidia Legović, David Legović i JuditDudas, radili na realnom rješenju te kako bi im se na taj način omogućilo bolje razumijevanje stečenih znanja i vještina i njihova daljnja primjena.  


Konkretan zadatak koji je postavljen pred sudionike odnosio se na osmišljavanja krovnog brenda za vina Vižinade, a tijekom cijelog procesa vođena su različita istraživanja, upriličen je posjet vinarima, odrađen je kreativni proces osmišljavanja kreativnog koncepta kroz idejna i izvedbena rješenja, a uz mentorstvo stručnjakinje za strateško pozicioniranje također i komunikacijska strategija za društvene mreže. Svoje rješenje polaznici su naposlijetku predstavili lokalnim vinarima koji su isto s oduševljenjem prihvatili. Sukladno daljnjim dogovorima s predstavnicima lokalnih vinarija, u planu je implementacija projekta tijekom narednih šest mjeseci.


Obzirom na to da su predavači i njihov način poduke vrlo interesantni te nam pružaju odmak od tradicionalne uloge nastavnika, a strukturirana i ciljno orijentirana komunikacija koja podrazumijeva osobno i aktivno zalaganje svakog sudionika, te interaktivne metode poučavanja bila su osnovna obilježja ove radionice. Stečena znanja ću svakako primijeniti i prilikom stvaranje vlastitog brenda. Preporučam svima koji su zainteresirani da sudjeluju na budućim Sondinim radionicama, istaknula je LidiaLegović, jedna od polaznica radionica.
JuditDudas, sudionica programa tvrdi je kako su je timski rad i sudjelovanje u programu inspirirali za vlastite nove ideje, a s njom se slaže i Ivan Bottezar:


Sudjelovanjem u projektu sam jako zadovoljan jer sam dobio znanja o tome kako mogu predstaviti svojOPG dati mu novi imidž kojim ću privući novo tržište i potaknuti potražnju za našim uljem.


Mentorsku podršku u cijelom projektu pružali su Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori i višestruko međunarodno nagrađivani stručnjaci iz područja dizajna i komunikacija iza kojih je već gotovo 20 godina rada na području osmišljavanja i razvoja brendova. U Sonda kreativnom centru, program su u suradnji provele Udruga Sonda za promicanje kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice te Zajednica Talijana Vižinadau okviru natječaja „Mali projekti za bolje sutra“ uz financijsku potporu Zaklade Istra – FondazioneIstria iz sredstava Fonda gradova i općina.

Podijeli objavu sa prijateljima:

Facebook

IZ KATEGORIJE:

PRATITE NAS

najnovije objave:

Radio EUROSTAR

Umag - Buje - Novigrad

Umag, Hrvatska
[wpdts-date], [wpdts-time]
Previous slide
Next slide