Glazbenik Baby Lasagna dobio je priznanje Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), koja ga je proglasila Komunikatorom godine na svečanosti 18. Grand PRixa. Stručnjaci iz područja odnosa s javnošću istaknuli su njegovu autentičnost, iskrenost, jednostavnost i transparentnost, kao ključne razloge za ovu titulu.
U ime Baby Lasagne, koji je trenutno na europskoj turneji, nagradu je preuzeo njegov PR menadžer Krešimir Šustić. Tom prilikom rekao je da mu je posebno drago što su "autentičnost i emocije uspjeli povezati ljude diljem Europe".
Zlato za dvije kampanje, Sopta Antikomunikator godine
U konkurenciji za Komunikatora godine bili su i Grof Darkula te Aleksandar Stanković. Priznanje za doprinos struci dobila je Violeta Colić, dok je agencija 404 osmi put proglašena najboljom.
Od 65 prijavljenih projekata, u finale ih je ušlo 33. Dodijeljeno je devet brončanih, dvanaest srebrnih i dvije zlatne nagrade – za kampanju “Ja sam kao ti” i projekt “Zokipedia”.
Titulu Antikomunikatora godine dobio je David Sopta, a žiri je kritiku uputio i Radovanu Fuchsu te Stephenu Nikoli Bartulici.
Na kraju svečanosti, HUOJ je pozvao struku na prijave za međunarodnu nagradu i sudjelovanje u konferenciji u studenom u Splitu.
Izvor: Glas Istre
Foto: Albin Olsson / Wikimedia Commons, licenca CC BY-SA 4.0