Jedan od najpoznatijih svjetskih digitalnih govornika i savjetnika za brendove, David Shing, dolazi na Dane komunikacija, koji se od 15. do 18. svibnja održavaju u Rovinju.
Shing je bivši glavni evanđelist AOL-a, poznat po suradnjama s brendovima kao što su Nike, Chanel i LVMH, a njegovo predavanje u Rovinju nosi naziv "Nothing Changes If Nothing Changes". U fokusu su umjetna inteligencija, kreativnost i kako tehnologija može služiti stvaranju autentične komunikacije između brendova i ljudi.
Shing će se na pozornici pridružiti brojnim globalnim imenima iz područja komunikacija, marketinga i tehnologije – među njima su Fernando Machado, Sophia AI, Karen Nelson-Field, Blair Enns, Michael Corcoran, Amber Case, Dietmar Dahmen i mnogi drugi.
Dani komunikacija okupljaju oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću i medije te se smatraju jednim od najvažnijih festivala tržišnog komuniciranja u regiji.
Više informacija o programu i sudjelovanju dostupno je na www.danikomunikacija.com.