Posljednjih tjedana sve je više lažnih oglasa na Facebooku koji na prvi pogled mogu djelovati primamljivo, ali kriju opasnost krađe osobnih podataka. Takvi oglasi često koriste imena poznatih institucija, poput HRT-a, WSJ-a, Forbes-a, pa čak i MUP-a, kako bi zadobili povjerenje korisnika. Jedan od primjera je ponuda koja navodno omogućuje provjeru jeste li na listi prevarenih i povrat novca, no zapravo služi krađi osobnih podataka.
Pazite na nerealno niske cijene
Među najčešćim lažnim oglasima su oni koji nude uređaje poznatih marki, poput Applea, po nevjerojatno niskim cijenama. Ovi oglasi često "dolaze" od velikih telekomunikacijskih kompanija, no radi se o prevarama s ciljem prikupljanja podataka o bankovnim računima i karticama.
Opasnosti na društvenim mrežama
Lažni oglasi nisu problem samo na Facebooku. Sve ih je više i na drugim platformama poput Instagrama, TikToka, pa čak i u raznim aplikacijama za razmjenu poruka. Iako društvene mreže koriste umjetnu inteligenciju i ljudsku provjeru kako bi uklonile takve sadržaje, njihov broj i dalje raste.
Ignorirajte sumnjive ponude
Najbolji način zaštite je ignoriranje svih oglasa koji traže unos osobnih ili bankovnih podataka. Takve podatke nikada ne dijelite, osobito na sumnjivim web stranicama ili aplikacijama.
Izvor: ictbusiness.info