Kultura & zabava

Kreativna veza Baby Lasagne i Marka Bošnjaka

Objavljeno: 05.03.2025.

Pobjednik Dore Marko Bošnjak i prošlogodišnji predstavnik Hrvatske na Eurosongu Baby Lasagna povezani su kroz Elizabetu Ružić, suprugu Baby Lasagne, čiji je kreativni tim sudjelovao u stvaranju oba glazbena spota.

Iza oba spota stoji isti kreativni tim
Elizabeta Ružić, koja je prošle godine oblikovala vizualni identitet Baby Lasagne, sudjelovala je i u izradi spota za pjesmu Poison Cake, s kojom je Marko Bošnjak osvojio ovogodišnju Doru. Spot je oduševio publiku mračnom i hladnom estetikom, koja se savršeno uklopila u atmosferu pjesme.

Kao i u slučaju Rim Tim Tagi Dim, iza vizualnog identiteta spota stoji Rose Art, produkcijska kuća iz Kaštelira, poznata po svojoj dugogodišnjoj tradiciji u svijetu videoprodukcije.

Obiteljska priča iza produkcije
Rose Art, osnovan 1993. godine, danas vodi Josip Pino Ružić, otac Elizabete Ružić. Tvrtka je započela kao obiteljski projekt koji se razvijao kroz generacije. Elizabeta i njezin brat David Ružić, koji je studirao foto i video produkciju, nastavili su obiteljsku strast prema snimanju i montaži.

Baby Lasagna je prošle godine istaknuo koliko mu je suradnja s Rose Artom bila važna te kako je ponosan na svoj tim koji je pomogao realizirati spot za Rim Tim Tagi Dim. Na sličan način, i Marko Bošnjak se oslonio na njihovu produkciju kako bi vizualno upotpunio svoju pobjedničku pjesmu.

Ova kreativna veza između glazbe i vizualne umjetnosti dodatno je istaknula važnost domaće produkcije u promociji hrvatskih izvođača na međunarodnoj sceni.

Izvor: istarski.hr

Foto: screenshot