Ostalo

Projekt Audioliber proglašen najboljom digitalnom kampanjom u Hrvatskoj

Objavljeno: 18.05.2025.

Agencija UTORAK i Audio Store Transonica osvojili glavnu nagradu MIXX Awards Croatia

Na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su nagrade MIXX Awards Croatia 2025. Stručni žiri, okupljen u organizaciji IAB Croatia, izabrao je najbolje domaće digitalne kampanje, alate i platforme. Među njima, glavnu nagradu Best in Show osvojio je projekt Audioliber u suradnji oglašivača Audio Store Transonica i agencije UTORAK.

Najbolji u brojnim kategorijama

Uz projekt Audioliber, ukupno je nagrađeno 16 kampanja u različitim kategorijama. Među nagrađenima su:

  • Imago Ogilvy i Studenac za kampanju GucEye Protect (Brand Awareness Campaign)
  • SeekandHit i My Luxoria za projekt u luksuznom turizmu (Lead Generation)
  • Bruketa&Žinić&Grey i Marodi s kampanjom Priča koja vrijedi svakog slova (Cross-Media)
  • Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom s projektom VISITOR OFFER (Campaign Effectiveness)
  • 404 / MYTY i Zaklada Solidarna s kampanjom Život ima cijenu (Društvena odgovornost)
  • te mnogi drugi, uključujući projekte iz područja videa, društvenih mreža, tehnoloških inovacija i virala.

Stručni žiri i svečano okruženje

Žiri je predvodila Nela Fegić Moguljak iz agencije Imago Ogilvy, a među članovima su bili predstavnici vodećih agencija, medijskih kuća i digitalnih tvrtki. Svečana dodjela održana je u veselom ozračju pred brojnim uzvanicima iz svijeta komunikacija, oglašavanja i digitalnih tehnologija.

Najbolji digitalni projekti Hrvatske za 2025. godinu tako su svečano zatvorili još jedno izdanje Dana komunikacija.

Fotografije vezane uz objavu