U Rovinju je počeo najveći dosadašnji festival Dani komunikacija, koji će trajati tri dana i tri noći u rovinjskom Loneu. Na ovogodišnjem izdanju sudjeluje više od 200 govornika na pet pozornica, uz više od 80 programskih segmenata i podršku preko 130 partnera. Prijavljeno je više od 730 projekata, a festival se i ove godine pokazao kao središnje mjesto komunikacijske industrije.
Velik interes i jaka imena
Ovogodišnje izdanje, jedanaesto po redu, izazvalo je najveći interes javnosti do sada. Na konferenciji za novinare festival su predstavile Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i HURA-e, te Jelena Fiškuš, predsjednica uprave HURA-e i članica organizacijskog odbora. U programu su sudjelovali i glavni govornici, među kojima su robotica Sophia, razvijena u Hanson Roboticsu, i Johan Ronnestam, poznat po radu za brendove poput adidasa, Volva i IKEA-e.
Novi sadržaji i priznanja struci
Program festivala obuhvaća i četiri dodatne dvorane, u kojima se raspravlja o važnim temama za industriju – od umjetne inteligencije i privatnosti do održivosti. U večernjim terminima dodjeljuju se strukovne nagrade, među kojima su i Effie, MIXX, IdejaX i Young Lions. Organizatori ističu kako broj prijava i kvaliteta projekata potvrđuju snagu i napredak struke.
Više informacija
Detaljan raspored i informacije o festivalskim aktivnostima dostupni su na službenoj stranici www.danikomunikacija.com.