Turistička zajednica Istarske županije dodijelila je godišnju nagradu Zlatna koza – Capra d'oro za 2025. godinu Klasteru sjeverozapadne Istre u kategoriji Vizualne komunikacije, i to za promotivni video „Where is my cat“. Priznanje je uručeno na svečanoj dodjeli održanoj u pulskom Grand Hotelu Brioni – A Radisson Collection Hotel, uz prisustvo brojnih uzvanika iz turističkog i javnog sektora.
Promo video istaknuo se snažnim vizualnim identitetom te kreativnim pristupom u predstavljanju i promociji destinacije, kao i svih dionika uključenih u rad Klastera – Umaga, Novigrada, Brtonigle, Buja, Motovuna, Grožnjana i Oprtlja te hotelske kompanije Plava Laguna i Aminess Hotels & Resorts.
Riječ je o nagradama koje se svake godine dodjeljuju pojedincima ili skupinama za izuzetan doprinos području marketinških aktivnosti u turizmu Istre, s ciljem poticanja inovativnosti, kvalitete i prepoznatljivosti destinacije.
Priznanje je u ime Klastera preuzeo direktor Turističke zajednice Grada Umaga i predsjednik Klastera svjeverozapadne Istre Milovan Popović, koji je tom prilikom izjavio: „Ova nagrada potvrda je uspješne suradnje svih partnera unutar Klastera sjeverozapadne Istre te zajedničke vizije razvoja destinacije kroz kreativnu, autentičnu i suvremenu komunikaciju. Video Where is my cat rezultat je timskog rada, povjerenja i hrabrosti da se destinacija ispriča na drugačiji način. Ovo priznanje dodatna nam je motivacija za daljnje unaprjeđenje zajedničkih promotivnih aktivnosti i jačanje prepoznatljivosti sjeverozapadne Istre na domaćem i međunarodnom tržištu.“
Promo video moguće je pogledati na YouTube kanalu Klastera sjeverozapadne Istre.